L’opacitat de les administracions

Ningú recorda el febrer del 2013? Quan la Guàrdia Civil va entrar al CC de la Selva? Quan les i els funcionaris van estar tot el dia tancats a les oficines del Passeig de Sant Salvador? Des d’aquell moment estem endinsats en el famós Cas Manga.

I per què recordem el Cas Manga i a la guàrdia civil? Perquè el CC de la Selva va estalviar 900.000 € aproximadament quan va recuperar la gestió tributària i cadastral,  servei  que abans feia una empresa externa, GRS Arc Local SL, directament relacionada amb en Robert Fauria President del CC de la Selva. El CC de la Selva va ser el primer client d’aquesta empresa. Per a més informació podeu consultar l’estudi que va fer la CUP... https://lateranyinadelcasmanga.wordpress.com/que/

El record ens porta avui dia quan el CC de la Selva vol utilitzar aquests diners per fer la reforma d’un local que ni tan sols és seu, només estarà de lloguer (pagant una quota mensual altíssima) i  de retruc  sol·licita llicència urbanística a l’Ajuntament de SCF per a la realització d’obres de reforma del Projecte executiu del nou local d’oficines i que li sigui aplicada una bonificació del 95% a la quota de l’impost de construccions, instal·lacions i obres (ICIO).